Fleecekjole «Sandra» str 38/40 – *solgt*

Sort polarfleece med lilla kontraster, et nydelig dekorbånd og et blondebånd gjør kjolen ekstra skjønn.

Lange ermer, alvehette med hettedusk.

8 Responses to Fleecekjole «Sandra» str 38/40 – *solgt*

  1. Tone sier:

    Jeg ønsker og bestille denne kjolen om den ikke allerede er oppbestilt.

    Den ser mørkeblå ut, men jeg ser dere skriver den er svart?

    • Lissen sier:

      Der var du først ute 🙂 Kjolen er sort ja, jeg er bare en elendig fotograf 😉 og lysforholdene var ikke så greie i dag heller…

      Sender deg en mail.

      • anne-marie johnsen sier:

        ser at denne kjolen ennå er reservert. Er den solgt ennå. Er også interesssssssert.

      • Lissen sier:

        Den er solgt og betalt, bare tatt noen ekstra dager å oppdatere det hele siden den ikke er sendt nå i helgen.
        Om du ønsker å spesialbestille en helt lik kjole vil den koste kr 500,- mer, da tar vi hensyn til dine mål, du kan også gjøre andre endringer om du ønsker.

  2. Tone sier:

    Hei, eg har betalt kjolen for nokre dagar sidan og sendt mail om det, men regner med at det er treghet i systemet pga helg. 🙂

  3. Tone sier:

    Fikk kjolen i dag og den var perfekt!!!
    Tipp om jeg har fått lange blikk og flotte kommentarer da jeg hadde den på meg i dag.

    Tror ikke det blir den siste jeg bestiller nei. 🙂

    Men er 38/40 str alltid samme mål, sånn at om jeg bestiller en i denne str en annen gang, så blir målene de samme?

    MVH Tone

    • Lissen sier:

      Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, så koselig at du er fornøyd!

      38/40 lages av samme mønster hver gang så den skal være lik, men selvfølgelig kan det forekomme litt variasjon siden kjolene er håndsydde og siden fleecen noen ganger er mer eller mindre elastisk.

Legg igjen en kommentar

