fleecekjole «fire barn» – *solgt*

Sydd på bestilling i gave til en mamma fra de fire barna som navnene er brodert til i hjertene – slike oppdrag er alltid ekstra hyggelige å få. Sort og pink fleece med dekor av pink, lime, gul og turkis.

5 Responses to fleecekjole «fire barn» – *solgt*

  1. Charlotte Kleven sier:

    MEEEEEEEGET DELIKAT VIL JEG SI

  2. Kath sier:

    Vanvittig flotte kjoler! Jeg melder med to lodd:-))

  3. Merethe Jørgensen sier:

    Ønsker meg så veldig en sånn kjole, de er bare superfine. Kanskje jeg er den heldige vinner :))

  4. Ida sier:

    Sinnsykt fin kjole! Lagt til en slik i min ønskeliste for bursdagen min 😉

  5. Pia sier:

    Denne var jo utrlog stilig!

Legg igjen en kommentar

